NHTV

Wij hebben  de opdracht gekregen een website te maken voor ons reisbureau. We moesten een product maken voor Indiase studenten. De reis die we gaan maken in Granada moest erbij gezet worden op de site.

Voor de tekst op de site hebben wij gekozen voor kort en beknopte teksten. Dat is aantrekkelijker voor de klanten en geeft meer informatie weg dan grote stukken tekst. Klanten vinden het niet aantrekkelijk om lange stukken tekst te lezen. We willen met onze stukken tekst klanten nieuwsgierig maken naar de reis. Ze kunnen verder klikken op de site, daar vertellen wij meer over de reis. We geven niet alles weg omdat we willen dat ze uit nieuwsgierigheid de reis bij ons boeken.

Helaas hadden we last van tegenslagen de laatste week van het project, twee van ons team hebben het af laten weten. Daardoor kregen wij hoge druk met het werken. Gelukkig was merendeel al af van de site.

We zijn trots op het eindresultaat en hopen dat de studenten genieten van hun reis.